Health, Beauty

Gadis Risau Tumbuh Misai Dan Janggut

Gadis Risau Tumbuh Misai Dan Janggut

Date: 2017-05-25 16:59

Video «Nk besarkan payudara»

Saya juga pernah menghadapi masalah yang sama. Banyak wang dihabiskan entah dimana. Memang tension melihat wang gaji habis entah dimana. Syukurlah selepas saya merekod perbelanjaan, barulah saya dapat menyimpan wang dengan banyak. Namun ia perlu teknik yang betul dalam merekod perbelanjaan. Dengan cara yang betul, barulah dapat memberi kesedaran kepada anda untuk mula berjimat cermat. Ini juga merupakan teknik menguruskan kewangan yang berkesan.

Cara saya berjimat cermat dan mengurus kewangan dengan

dh cuba bai tpi memandangkn bini tk keja habis je. aku pernah pulun ot dpt 7k
mase tu gak bnyk bende pakai duit. 5 hari nk gaji menung bai. mane duit aku?
kekadang tu dpt simpn bai tpi ade je halnya lebur juge yg di simpn. sanggup ke tgok ank
nk sekolah tu tk de ni tk cukup. aku lelaki pakai tshirt ku ujung m 8767 sia aku smpai tpi
sanggup ke tgok bini tk betukr bju. ade nasihat lain tk bai.

Mommy meletop: KHASIAT MANJAKANI

Cara saya, saya tidak akan merekod dengan tepat setiap apa yang dibeli. Tak kan gula lima posen nak rekod dengan tepat kot. Mau pitam mencari kat mana lagi dua posen dibelanjakan . Cara saya, saya akan lihat berapa baki awal dalam dompet saya dan selepas berbelanja, berapa wang yang tinggal. So perbezaannya merupakan wang digunakan untuk hari tersebut.

Mmg bagus cik zurie merekod segala perbelanjaan..
Disitu timbul kesedaran untuk menyimpan dan tidak membazir.
Dah simpan banyak7, bolehlah melancong..

Bergantung pada tujuan kita cik nuri.
kalo nak tengok jumlah terkumpul setiap perbelanjaan kita.
barulah rekod. Ini sedikit sebanyak akan memberi kesedaran untuk kita berjimat cermat..
tq 😀

Alhamdulillah dari awal bulan lepas saya mula praktis untuk merekod perbelanjaan dalam Microsof Excel di H/P saya. Bila tinjau-tinjau balik, baru dapat lihat ke mana perginya wang kita selama ini. Dicadangkan juga kita juga merekod untuk satu fail dari Akaun Simpanan kita.

Wsalam en Fitri, sebenarnya teknik di dalam artikel saya ini bertujuan menimbulkan kesedaran dalam berbelanja dan berjimat cermat. Yg paling penting sekali ialah kesedaran. Susah juga jika kita seorang sahaja yg ada kesedaran tetapi tidak pada pasangan kita. Mungkin cik fitri boleh fikirkan cara untuk menimbulkan kesedaran pada pasangan en. fitri. Kerana en fitri lebih mengenali pasangan en fitri.

Dengan ini pelanggan tak dapat keluar mencari bahan keperluan dan peniaga akan alami kerugian, runguntan sering terdengar di sana sini..dan apa yang mampu kita lakukan bersabar dan berdoa agar perubahan cuaca segera berlaku sekitar sini sama-sama kita doakan

Soalan: Assalamualaikum. Saya gadis berusia 75 tahun dan untuk pengetahuan doktor, saya mengalami pertumbuhan bulu roma yang berlebihan di sekitar muka, atas bibir dan dagu. Keadaan ini menyebabkan saya seperti bermisai dan janggut. Saya mencukur misai dan kawasan dagu kerana malu dengan keadaan diri ini.

Rawatannya bergantung kepada punca hirsutisma ini. Jika seseorang itu mengalami obesiti, tindakan atau langkah menurunkan berat badan dapat mengurangkan hormon androgen. Ada beberapa cara bagi membuang bulu-bulu atau rambut yang berlebihan seperti bercukur, krim depilatori, mencabut, elektrolisis dan laser.

«Nk besarkan payudara » in pictures. Photo «Nk besarkan payudara».

© Copyright 2017. Health, Beauty