Health, Beauty

5Senaman Untuk Besarkan Payudara

5Senaman Untuk Besarkan Payudara

Date: 2017-05-24 12:46

Aku menjengah ke sebelah dan tidak nampak pun Inayah di dapur. Aku tutup pintu dapurku dan memasuki rumah Salim dari dapur.”Inayah… Inayah…” panggil ku.”Ha..Abang, Inayah di sini….. Entah kenapa Adnan meragam ni…..” terdengar jawapan Inayah dicelah-celah tangisan Adnan dari ruang pun mengikut suara tersebut dan menuju ke ruang tamu. Terkejut aku melihat Inayah sedang menyusukan Adnan dan separuh teteknya terserlah walaupun kepala Adnan melindung puting teteknya. Inayah tidak pun cuba untuk menyembunyikan teteknya walaupun sedar kehadiran ku. Adik ku yang memang dah bangun tidur itu tiba-tiba tegang melihatkan pangkal tetek kiri Inayah. “Sorrylah Abang, Adnan ni nak tidur tapi meragam… Macam ni lah biasanya kalau nak tidur… Eh, duduklah dulu Abang” pelawa Inayah.

Cara membesarkan payudara | Seks Melayu - Cerita seks Melayu

Aku mengerling jam didinding..jam menunjukkan dekat pukul . 8776 Lama juga aku kerjakan betina cina ni dekat sejam setengah juga aku lanyak dia (termasuk romen sekali)..memang patut pun dia puas begitu lama dia dengan batang pelir aku juga dia berbuka 8776 bisik hati aku.

Mengecilkan badan,lengan paha dan perut menggunakan sabun

8775 Oklah.. AhLing….. tapi kalau saya salah sebut.. panggil lu darling ka.. jangan marah aaa 8776 aku saja mengusik Ahsoo tu Ahsoo tu tersenyum membalas 8775 Takpa Che Mat.. saya tala malah punya kita
jiran apa mesti kawan-kawan. baik-baik 8776 8775 Eh..u pun jangan encik-encik la panggil saya Mat cukupla 8776 Aku cuba memesrakan diriku. 8775 Oklah Che Mat.. eh Matt 8776 balas Mei Ling.

Senaman Alternatif Yang Mampu Membesarkan Bahu Anda

Wahh..ini macam lagi bagus.. cantikkk ini mesti dah lama haus aku dapat Ahsoo ari-tiga malam aku tak keluar bilik..memang aku kerjakan cukup-cukup.. kataku dalam hati melayan perasaan sambil terus menikmati sesusuk tubuh yang montok dan menggiurkan aku mengulum bibirku sambil menelan air kalau aku dapat satu badan aku jilat nihh putih melepak pulak tu..kalau kena sedut sikit mesti lebam punya.. aku berangan.

Berbalik kepada cara untuk membelai isteri yang bertetek besar, atau membelai buah dada isteri ia perlu dilakukan dengan lembut kerana kawasan tetek dan puting tetek adalah kawasan yang sensitif.

Makin lama aku tengok ahsoo tu pun dah semakin tak senang duduk macam mengharapkankan sesuatu….beberapa kali dia bertukar silang kaki..dan bila pehanya terangkat kelihatan warna merah seluar dalam sutera yang menutupi setompok daging di celah pehanya yang putih melepak bila tangannya menyelak-nyelak rambut perangnya bawah sikit paras bahu… terserlah pangkal
lehernya yang putih bersih sesekali terlondeh leher baju tidurnya sehingga menampakkan tompokan warna merah kain sutera yang membungkusi kedua-dua daging pejal diatas dadanya yang membengkak..montok pangkal dadanya jangan ceritala..putih melepak..kalau kena love bite sikitje mesti lebammmm.

Cara mengecilkan punggung ini hanyalah panduan semata-mata. Cepat atau lambat, bergantung pada usaha seseorang itu. Mungkin ada yang tidak sesuai untuk individu tertentu. Dan mungkin juga ada cara yang lebih baik yang saya tidak tahu.

Kawasan pangkal bawah buah dada isteri juga, merupakan kawasan yang sensitif dan gairah seks isteri. Belai dan gosok perlahan-lahan dengan tapak tangan. Gilirkan dengan gosok sekeliling dan gilirkan antara dua buah dada isteri.

Habis je pekena sup..terasa badan aku segar balik kote aku yang agak lembik sikit tadi mula berdenyut diluar masih lagi turun renyai-renyai aku pun duduk rilek di sofa dengan bertuala sambil menghisap rokok Ahsoo tu masuk kedalam bilik dia. entah apa yang dia buat

Anda boleh mula dengan mengurangkan pengambilan kalori serta memilih makanan seperti daging tanpa lemak, makanan yang tinggi dengan serat dan buah-buahan serta sayuran-sayuran. Ini dapat mengekalkan bentuk badan yang sihat.

«Membesarkan lengan wanita » in pictures. Photo «Membesarkan lengan wanita».

© Copyright 2017. Health, Beauty